*IMPORTANT UPDATE : WE WORKS AS USUAL ONLINE*

FREE SHIPPING ON ALL ORDERS

Return Policy

Return Policy

For your convenience, we gladly accept returns of UNWORN merchandise within 14 working days of delivery. This excludes clearance items, underwear, swimwear and items purchased with gift certificates, credit notes, membership cards. All handbags and accessories must have original tags attached. Returns will be refunded to the original method of payment.

You may obtain return authorization via phone calling to 03-6777799 or via e-mail [email protected]. There you can request to return the merchandise and authorize package pick-up. The authorization requests must be made within 14 days from when your order is delivered. The merchandise must be received back at our warehouse within 14 days. Return fee of 5% of the total purchase might occure or 20 shekels (whichever is lowest).

Once your return is checked in at the warehouse, you will be sent an email to let you know it has been received and that your refund has been issued. The refund will be reflected on your card, depending on the policies of the financial institution that issued your card.

Steve Madden merchandise purchased from other retailers, including department stores, must be returned to the store from which it was originally purchased and is subject to the return policy of the originating retailer.

In store returns and refunds

At this point it is not possible to make a refund in our retail stores but we offer exchanges. Refunds are only available through our customer service.

In case of in store exchange, you can exchange unworn item in any of our retail stores no later than 14 days from when you order was delivered. It's important to have an original invoice that was emailed to you in order to make an exchange.

We will not be able to make an exchange or return in our stores without original receipt.

מדיניות החזרה והחלפה לרוכשים באתר

זיכוי/החזר כספי ו/או החלפה, ניתן לקבל עד 14 ימי עסקים לאחר קבלת המוצר בבית הלקוח. הנ"ל תקף לכל מוצרי האתר, למעט בגדי ים/הלבשה תחתונה/מבצעים מיוחדים.

לא יינתן החזר כספי לרכישה בכל סוג של תווים, זיכויים, כרטיסי חבר למיניהם וכרטיסים נטענים. כל סוג של ביטול עסקה / החזר כספי יבוצע אך ורק דרך הנהלת האתר ולא בחנויות הרשת.

האתר והרשת אינם אחראים על מוצרים שנרכשו מחנויות קמעונאיות שלא נמנות עם סניפי הרשת. כמו כן, לא ניתן לבצע החלפה על מוצרים אלו ברשת או באתר.

החלפה ו/או ביטול עסקה יאושרו בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר והוא הוחזר באריזתו המקורית, ועם כל התוויות. בעת ביטול עסקה או החלפה שלא עקב פגם במוצר שרכש או עקב אי התאמה בין המוצר שרכש לבין הפרטים שנמסרו ,הנהלת אתר רשאים לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר שנרכש או  20 שקלים , לפי הנמוך מבניהם

לביטול עסקה או החלפה דרך נציג שירות לקוחות בטלפון: 03-6777799 בשעות 08:00 - 15:00

או דרך כתובת דוא"ל:

[email protected]

הוראות לביצוע החלפה או ביטול עסקה

ביטול עסקה:

לביטול עסקה או החלפה דרך נציג שירות לקוחות בטלפון: 03-6777799

[email protected]או דרך כתובת דוא"ל:

מרגע פנייתך בטלפון או במייל לביטול עסקה או החלפה, תקבל ממחלקת שירות הלקוחות של האתר, מס' אישור החזרה ויתואם לך שליח שיצור עמך קשר ישיר לטובת איסוף הפריט מביתך.

עם שליחת המוצר למחסני האתר ואישורו, ועד 14 ימי עסקים מקבלתו, תקבל מייל ו/או טלפון המאשר שבוצע לך החזר כספי, בהתאם לאמצעי התשלום המקורי בו השתמשת בביצוע הרכישה.

החלפה דרך האתר (שליח):

עם שליחת המוצר למחסני האתר ואישורו, תקבל מידית מייל ו/או טלפון המאשר זאת. תוך 3-7 ימי עסקים אחרי קבלת המוצר חוזר, ישלח אליך המוצר החדש אותו בחרת בכפוף לתקנון המשלוחים של האתר.

החלפה בחנויות הרשת:

לנוחיותך, אם ברצונך לבצע החלפה או זיכוי למימוש ברשת , תוכל לדלג על כל השלבים ולגשת לכל אחת מחנויות הרשת ולבצע החלפה רגילה. יהיה עליך להציג לקופאי את החשבונית המקורית שקיבלת במייל (דיגיטלית או מודפסת). החזר כספי כאמור , לא יינתן בחנויות הרשת – רק דרך שירות לקוחות .

YOUR CART

Close

You have no items in your shopping cart.